Potęga mediów
FireFrog Media powstała, aby projektować, budować i wdrażać innowacyjne rozwiązania w świecie mediów.
Wiadomości

Dostarczanie wiadomości było jednym z filarów rozwoju mediów już na początku XIX w, a dlaczego? Bo czytelnicy chcą zdobywać wiedzę o otaczającym ich świecie.
Dźwięk

Gdy tylko technologia do tego dorosła odbiorcy mediów mogli nie tylko czytać o tym co dzieje się na świecie, ale także o tym usłyszeć i to w czasie rzeczywistym.
Obraz

Ale i to było niewystarczające - oprócz czytania, słuchania użytkownicy chcieli także widzieć co się dzieje, aby móc poczuć, że uczestniczą w wydarzeniach na świecie.
Web 3.0

Czy obraz był szczytem osiągnięć? Użytkownicy chcieli więcej - czytać, słyszeć, widzieć, ale także - brać aktywny udział!
Czym jest Web 3.0? Najprościej rzecz ujmując można powiedzieć, że dzisiejszy rozwój Internetu zmierza do odwzorowania jak największej liczby obiektów i relacji między nimi w sieci Internet przez co sieć ta staje się miejscem, w którym użytkownicy umieszczają swoje emocje...