W 2015 r. w wyprzedażowych centrach handlowych sieci Outlet wzrosła o 16 %, a liczba klientów zwiększyła się natomiast o 8 %. Zarząd spółki Neinver, właściciela pięciu outletów Factory w czterech miastach Polski twierdzą, że 2014r. zakończyli wzrostem przychodów o 20% i wzrostem liczby klientów o 10%.
Pozytywnie prognozują też inni udziałowcy rynku outletów, między innymi Echo Investment, jedyny outlet wybudowany w 2012 r. w Szczecinie przyniósł ok 30% zysku rocznie i taki sam wzrost liczby klientów.
Jak pokazują badania dominująca pozycja Facebooka i Twittera wciąż rośnie: niemal dwie trze3cie Amerykanów używa któregoś z tych mediów społecznościowych aby być na bieżąco z wydarzeniami z życia znajomych i wydarzeniami, które ich interesują albo poszukuje tam nowinek z bardzo wielu dziedzin.
Zgodnie z przepisem art. 23 ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz. U. z 206 r. Nr 90, poz. 631 ze zm.) bez zezwolenia twórcy wolno nieodpłatnie korzystać z już rozpowszechnionego (czyli udostępnionego publicznie za zezwoleniem twórcy) utworu w zakresie własnego użytku osobistego; dozwolone jest korzystanie z pojedynczych egzemplarzy utworów przez krąg osób pozostających w związku osobistym, w szczególności pokrewieństwa, powinowactwa lub stosunku towarzyskiego.
Serotonina jak powszechnie wiadomo jest neuroprzekaźnikiem odpowiedzialnym między innymi za odczuwanie nastrojów, dzięki czemu jest wykorzystywana w wielu preparatach medycznych o zastosowaniu antydepresyjnym. Okazuje się, że serotonina ma także coś wspólnego z cierpliwością, czego dowodzą najnowsze wyniki badań periodyku "Current Biology".
Francuskie badania są pierwszymi na świecie, które pokazują wpływ damskich butów na wysokich obcasach na zachowanie mężczyzn.
Jeśli to ma pomóc w zaspokajaniu potrzeb kobiet może powinnyśmy chodzić w butach na wysokich obcasach?
![]() |
![]() |
Tytuł projektu: Zbudowanie prototypu innowacyjnego systemu rekomendacji zgodnych ze stylami użytkowników: FireStyle
Nr umowy: POIG.01.04.00-30-196/12-00
Wartość projektu: 14.949.474,00 zł
Udział Unii Europejskiej: 7.879.581,50 zł
Okres realizacji: 2013.01-2014.10
Fundusze Europejskie - dla rozwoju innowacyjnej gospodarki
Â
W przyszłości tu będziemy publikowali wyniki badań związanych z tymi zbiorami.
Filarem badań w projekcie jest rozbudowa algorytmów związanych z eksploracją danych i tu również pojawią się wyniki badań.
Budowa reguł związanych z istnieniem pojęcia stylu będzie wymagała zbudowania funkcji podobieństwa obiektów i stylów.
FireFrog Media powstała, aby projektować, budować i wdrażać innowacyjne rozwiązania w świecie mediów.
Dostarczanie wiadomości było jednym z filarów rozwoju mediów już na początku XIX w, a dlaczego? Bo czytelnicy chcą zdobywać wiedzę o otaczającym ich świecie.
Gdy tylko technologia do tego dorosła odbiorcy mediów mogli nie tylko czytać o tym co dzieje się na świecie, ale także o tym usłyszeć i to w czasie rzeczywistym.
Ale i to było niewystarczające - oprócz czytania, słuchania użytkownicy chcieli także widzieć co się dzieje, aby móc poczuć, że uczestniczą w wydarzeniach na świecie.
Czy obraz był szczytem osiągnięć? Użytkownicy chcieli więcej - czytać, słyszeć, widzieć, ale także - brać aktywny udział!
Czym jest Web 3.0? Najprościej rzecz ujmując można powiedzieć, że dzisiejszy rozwój Internetu zmierza do odwzorowania jak największej liczby obiektów i relacji między nimi w sieci Internet przez co sieć ta staje się miejscem, w którym użytkownicy umieszczają swoje emocje...
Copyright © 2012-2015 FireFrog Media sp. z o.o. w likwidacji,
wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań-Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy, pod numerem KRS 0000360989, z siedzibą w Poznaniu, 60-535, ul. Polna 3/5, NIP 7792378952, REGON 301490280.