Przeróżne bywają źródła inspiracji modowych na ulicach europejskich miast, jednak by uzyskać odpowiedź na pytanie o to, co będzie modne w następnym sezonie warto podpatrzeć ulice Singapuru czy Kong Kongu. W 2012r. niemal każda mieszkanka tych miast miała przy sobie jakąś odmianę Cabridge Satchel  rozmaitych wersjach i kolorach.
Konkurs na wybór podwykonawcy prac w zakresie specjalistycznych zasobów osobowych został zakończony. Więcej informacji w zakładce konkursy.
FireFrog Media sp. z o.o. otrzymała dofinansowanie w ramach programu Innowacyjna Gospodarka Działanie 1.4. Więcej informacji w zakładce projekt.
Ogłaszamy konkurs na wybór dostawcy w zakresie specjalistycznych zasobów osobowych. Więcej informacji w zakładce konkursy.
Wniosek w konkursie programu Innowacyjna Gospodarka Działanie 1.4 został złożony pod numerem POIG.01.04.00-30-196/12 na projekt pod tytułem "Zbudowanie prototypu innowacyjnego systemu rekomendacji zgodnych ze stylami użytkowników: FireStyle". Więcej informacji w zakładce projekt.
![]() |
![]() |
Tytuł projektu: Zbudowanie prototypu innowacyjnego systemu rekomendacji zgodnych ze stylami użytkowników: FireStyle
Nr umowy: POIG.01.04.00-30-196/12-00
Wartość projektu: 14.949.474,00 zł
Udział Unii Europejskiej: 7.879.581,50 zł
Okres realizacji: 2013.01-2014.10
Fundusze Europejskie - dla rozwoju innowacyjnej gospodarki
Â
W przyszłości tu będziemy publikowali wyniki badań związanych z tymi zbiorami.
Filarem badań w projekcie jest rozbudowa algorytmów związanych z eksploracją danych i tu również pojawią się wyniki badań.
Budowa reguł związanych z istnieniem pojęcia stylu będzie wymagała zbudowania funkcji podobieństwa obiektów i stylów.
FireFrog Media powstała, aby projektować, budować i wdrażać innowacyjne rozwiązania w świecie mediów.
Dostarczanie wiadomości było jednym z filarów rozwoju mediów już na początku XIX w, a dlaczego? Bo czytelnicy chcą zdobywać wiedzę o otaczającym ich świecie.
Gdy tylko technologia do tego dorosła odbiorcy mediów mogli nie tylko czytać o tym co dzieje się na świecie, ale także o tym usłyszeć i to w czasie rzeczywistym.
Ale i to było niewystarczające - oprócz czytania, słuchania użytkownicy chcieli także widzieć co się dzieje, aby móc poczuć, że uczestniczą w wydarzeniach na świecie.
Czy obraz był szczytem osiągnięć? Użytkownicy chcieli więcej - czytać, słyszeć, widzieć, ale także - brać aktywny udział!
Czym jest Web 3.0? Najprościej rzecz ujmując można powiedzieć, że dzisiejszy rozwój Internetu zmierza do odwzorowania jak największej liczby obiektów i relacji między nimi w sieci Internet przez co sieć ta staje się miejscem, w którym użytkownicy umieszczają swoje emocje...
Copyright © 2012-2015 FireFrog Media sp. z o.o. w likwidacji,
wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań-Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy, pod numerem KRS 0000360989, z siedzibą w Poznaniu, 60-535, ul. Polna 3/5, NIP 7792378952, REGON 301490280.