Kobieca potrzeba torebki nie podlega dyskusji - torebkę zabieramy wszędzie i staramy się zmieścić do niej to co subiektywnie każdej z nas wydaje się absolutnie niezbędne. O formach, kształtach, fasonach, rozmiarach i kolorach damskich torebek napisano wiele poważnych prac i całe mnóstwo opinii - taki to przedmiot niesamowity. Nie wyobrażamy sobie życia bez torebki, ale niezależnie od tego jak pięknej, po włożeniu do niej tableta, portfela, komórki i kilku innych "drobiazgów" robi się ciężka.
„Sto lat mody” Cally Blacman to propozycja niecodzienna. Książkowe wydanie okraszone jest pięknymi dużymi zdjęciami dokumentującymi ewolucje tej ważnej dziedziny życia, pokazana została poprzez konkretne projekty modowe. Wiele nazwisk znanych i nieznanych twórców i pionierów sztuki. Pozycja ta dokumentuje zdjęciami i ilustracjami (ponad 400!!) najbardziej chyba niesamowity okres w historii mody, który cechowała największa różnorodność pomysłów i stylów od roku 1900 do czasów współczesnych.
So often passing the streets or malls I do observe people, because I’m fascinating of them. People are so different, and in the same time they are so similar each other. As I can see not each and every one would have own style.
Nie sposób dyskutować z tym czy marka Hugo Boss stanowi kanon współczesnej mody, jest to oczywiste. A HUGO By Hugo Boss obchodzi w 2014 r. swoje 21 urodziny! Najbardziej awangardowa, koncepcyjna, i skierowana do ludzi bawiących się modą spośród 4 linii marki Hugo Boss.
Najważniejszym w roku wydarzeniem w branży modowej jest tzw. Fashion Week, czyli tydzień mody, poświęcony zaprezentowaniu projektantom i domom mody ich najlepszych z ostatnich kolekcji. Najbardziej liczące się na świecie trendseterskie pokazy odbywają się w danym sezonie najpierw w Nowym Jorku, kolejne w Londynie i w Mediolanie, ostatnie pokazy z liczących się w branży organizowane są w Paryżu.
![]() |
![]() |
Tytuł projektu: Zbudowanie prototypu innowacyjnego systemu rekomendacji zgodnych ze stylami użytkowników: FireStyle
Nr umowy: POIG.01.04.00-30-196/12-00
Wartość projektu: 14.949.474,00 zł
Udział Unii Europejskiej: 7.879.581,50 zł
Okres realizacji: 2013.01-2014.10
Fundusze Europejskie - dla rozwoju innowacyjnej gospodarki
W przyszłości tu będziemy publikowali wyniki badań związanych z tymi zbiorami.
Filarem badań w projekcie jest rozbudowa algorytmów związanych z eksploracją danych i tu również pojawią się wyniki badań.
Budowa reguł związanych z istnieniem pojęcia stylu będzie wymagała zbudowania funkcji podobieństwa obiektów i stylów.
FireFrog Media powstała, aby projektować, budować i wdrażać innowacyjne rozwiązania w świecie mediów.
Dostarczanie wiadomości było jednym z filarów rozwoju mediów już na początku XIX w, a dlaczego? Bo czytelnicy chcą zdobywać wiedzę o otaczającym ich świecie.
Gdy tylko technologia do tego dorosła odbiorcy mediów mogli nie tylko czytać o tym co dzieje się na świecie, ale także o tym usłyszeć i to w czasie rzeczywistym.
Ale i to było niewystarczające - oprócz czytania, słuchania użytkownicy chcieli także widzieć co się dzieje, aby móc poczuć, że uczestniczą w wydarzeniach na świecie.
Czy obraz był szczytem osiągnięć? Użytkownicy chcieli więcej - czytać, słyszeć, widzieć, ale także - brać aktywny udział!
Czym jest Web 3.0? Najprościej rzecz ujmując można powiedzieć, że dzisiejszy rozwój Internetu zmierza do odwzorowania jak największej liczby obiektów i relacji między nimi w sieci Internet przez co sieć ta staje się miejscem, w którym użytkownicy umieszczają swoje emocje...
Copyright © 2012-2015 FireFrog Media sp. z o.o. w likwidacji,
wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań-Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy, pod numerem KRS 0000360989, z siedzibą w Poznaniu, 60-535, ul. Polna 3/5, NIP 7792378952, REGON 301490280.