Trudno wyobrazić sobie kino i filmy bez twórczości włoskiego kom pozytora Ennio Moriccone, ponieważ autor tematów muzycznych do takich klasyków jak „Pewnego razu na Dzikim Zachodzie”, „Za garść dolarów” czy „Dobry, zły i brzydki” ustalił kanon dla twórczości muzycznej współczesnego kina. Między innymi wymienione dzieła, ale też wiele innych mistrz Moriccone zaprezentuje 14 lutego 2015 r. w krakowskiej Arenie. Będzie to koncert na podsumowanie 50 lat kariery kompozytora. Warto wziąć udział w takiej uczcie muzycznej, również dlatego, że mistrz przybędzie do Krakowa z 85-osobową orkiestrą i 75-osobowym chórem.
Zdaje się, że Apple z nas zadrwił. Zapowiadany na wrzesień tego roku, pojawi się jednak na początku 2015 r. Czego możemy się spodziewać?
Czytaj więcej: Zegarek Apple pokazał swoją twarz, i tylko tyle
The US is a cradle of popular movies and the center of the world’s film industry. America cinema also sets new industry trends – it covers Hollywood, mainstream, indie productions and daring auteur projects.
Yves Behar, założyciel i główny projektant Fuseproject, jest prawdopodobnie jednym z najbardziej wpływowych projektantów przemysłowych ostatnich 15 lat. Ten urodzony w Szwajcarii, osiadły w San Francisco projektant rozpoczął działalność w 1999 r., jego zleceniodawcami były takie marki jak Apple, General Electric, Prada, Puma, Samsung i Herman Miller.
The US is a cradle of popular movies and the center of the world’s film industry. America cinema also sets new industry trends – it covers Hollywood, mainstream, indie productions and daring auteur projects.
![]() |
![]() |
Tytuł projektu: Zbudowanie prototypu innowacyjnego systemu rekomendacji zgodnych ze stylami użytkowników: FireStyle
Nr umowy: POIG.01.04.00-30-196/12-00
Wartość projektu: 14.949.474,00 zł
Udział Unii Europejskiej: 7.879.581,50 zł
Okres realizacji: 2013.01-2014.10
Fundusze Europejskie - dla rozwoju innowacyjnej gospodarki
W przyszłości tu będziemy publikowali wyniki badań związanych z tymi zbiorami.
Filarem badań w projekcie jest rozbudowa algorytmów związanych z eksploracją danych i tu również pojawią się wyniki badań.
Budowa reguł związanych z istnieniem pojęcia stylu będzie wymagała zbudowania funkcji podobieństwa obiektów i stylów.
FireFrog Media powstała, aby projektować, budować i wdrażać innowacyjne rozwiązania w świecie mediów.
Dostarczanie wiadomości było jednym z filarów rozwoju mediów już na początku XIX w, a dlaczego? Bo czytelnicy chcą zdobywać wiedzę o otaczającym ich świecie.
Gdy tylko technologia do tego dorosła odbiorcy mediów mogli nie tylko czytać o tym co dzieje się na świecie, ale także o tym usłyszeć i to w czasie rzeczywistym.
Ale i to było niewystarczające - oprócz czytania, słuchania użytkownicy chcieli także widzieć co się dzieje, aby móc poczuć, że uczestniczą w wydarzeniach na świecie.
Czy obraz był szczytem osiągnięć? Użytkownicy chcieli więcej - czytać, słyszeć, widzieć, ale także - brać aktywny udział!
Czym jest Web 3.0? Najprościej rzecz ujmując można powiedzieć, że dzisiejszy rozwój Internetu zmierza do odwzorowania jak największej liczby obiektów i relacji między nimi w sieci Internet przez co sieć ta staje się miejscem, w którym użytkownicy umieszczają swoje emocje...
Copyright © 2012-2015 FireFrog Media sp. z o.o. w likwidacji,
wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań-Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy, pod numerem KRS 0000360989, z siedzibą w Poznaniu, 60-535, ul. Polna 3/5, NIP 7792378952, REGON 301490280.