...Witamy w FireFrog Media...

Nie sposób dyskutować z tym czy marka Hugo Boss stanowi kanon współczesnej mody, jest to oczywiste. A HUGO By Hugo Boss obchodzi w 2014 r. swoje 21 urodziny! Najbardziej awangardowa, koncepcyjna, i skierowana do ludzi bawiących się modą spośród 4 linii marki Hugo Boss.

Zeszłoroczny, okrągły jubileusz uczciła między innymi specjalna urodzinowa kolekcja, składająca się z 20 elementów, bazująca na 3 podstawowych kolorach: czerni, bieli i czerwieni, skomponowanych w bardzo nowoczesny, design. Wśród najbardziej ciekawych stylizacji był czerwony garnitur oraz spodnie męskie w czerwonym kolorze, graficzne biało-czarne połączenia na koszulach , krótsze niż klasyczne męskie spodnie. W kolekcji nie zabrakło także toreb i chust oraz oczywiście dość awangardowych butów: zachwyt budziły czarne botki z czerwonymi obcasami zapinane na zamek z tyłu, czarne , męskie półbuty ze srebrnymi sznurowadłami. Okrasą kolekcji były słuchawki i płyta z muzyka specjalnie skomponowaną na tą okazję. Trudno oprzeć się wrażeniu, że całość jest tak spójna iż nie sposób wybrać jeden element. Godne polecenia dla wszystkich ceniących klasykę z  odrobiną szaleństwa.

Projekt POIG.01.04.00-30-196/12

Tytuł projektu: Zbudowanie prototypu innowacyjnego systemu rekomendacji zgodnych ze stylami użytkowników: FireStyle

Nr umowy: POIG.01.04.00-30-196/12-00

Wartość projektu: 14.949.474,00 zł

Udział Unii Europejskiej: 7.879.581,50 zł

Okres realizacji: 2013.01-2014.10

Fundusze Europejskie - dla rozwoju innowacyjnej gospodarki

 

Wyniki badań

  • Zbiory rozmyte

    W przyszłości tu będziemy publikowali wyniki badań związanych z tymi zbiorami.

  • Eksploracja danych

    Filarem badań w projekcie jest rozbudowa algorytmów związanych z eksploracją danych i tu również pojawią się wyniki badań.

  • Funkcja podobieÅ„stwa

    Budowa reguł związanych z istnieniem pojęcia stylu będzie wymagała zbudowania funkcji podobieństwa obiektów i stylów.